Piata digitala

joi, 10 iunie 2010

Azi va propun Piata Digitala. O retea de publicitate online cu care lucrez eu si cativa prieteni. La un trafic de 150 de utilizatori pe zi, se poate scoate in jur de 5 euro/zi pentru blog/site in limba romana. Binenteles au si o oferta pentru siturile in alta limba decat cea romana. Tot ce aveti da facut este sa publicati linkuri sau banner cu  campania publicitara aleasa de voi. Bani castigati sunt platiti in cont sau cash. Plata se face la 50 Euro. Pentru a incepe lucrul cu ei trebuie sa va creati cont aici si sa asteptati sa fiti acceptati in programul lor. Acceptul vine de regula in 24 de ore dupa verificarea sitului si o verificare telefonic. Pentru a va creea cont click aici.

Pentru orice nelamurire nu ezitati sa ma contactati.

1 comentarii:

salut vreau sa ma inscriu si eu in piaat digitala am un blog si eu http://caietul.blogspot.com platesc ceva ca am vazut pe site..... ca iti cere adresa???..... ???

Trimiteți un comentariu